Jak-założyć-konto-internetowe-w-PKO-BP?

Obecnie – w dobie Internetu – coraz więcej czynności możemy wykonać online. Dotyczy to także finansów. Sprawdź, jak założyć konto internetowe w PKO BP – bez wychodzenia z domu.

W PKO Banku Polskim klient indywidualny może przez Internet otworzyć następujące konta:

  • PKO Konto za Zero
  • PKO Konto dla Młodych
  • PKO Konto bez Granic
  • Superkonto Oszczędne.

Jak otworzyć internetowe konto w PKO BP?

Aby otworzyć konto w PKO BP przez Internet, należy wejść na stronę banku, wybrać rachunek, który nam najbardziej odpowiada i kliknąć na ikonie „Otwórz konto”. Po tej czynności zostaniemy przeniesieni na stronę z wnioskiem, który należy wypełnić. W formularzu musimy podać swoje dane osobowe, włącznie z imionami rodziców i nazwiskiem panieńskim matki. Następnie musimy wpisać dane z dowodu osobistego, tzn. numer, datę wydania i termin ważności. W rubrykach musimy także podać dane kontaktowe oraz adres zameldowania, a także adres korespondencyjny, w przypadku gdy jest inny niż zamieszkania. Podczas wypełniania wniosku musimy także dopełnić formalności dotyczących karty do konta. Musimy zdecydować, czy chcemy ją otrzymać, a także możemy dokonać wyboru wizerunku karty (ten niestandardowy kosztuje 14,9 zł – jest to opłata jednorazowa).

Jak zmienić limity dzienne?

W formularzu internetowym możemy również zmienić domyślnie ustawione dzienne limity dla karty:

  • limit transakcji gotówkowych dotyczący wypłaty pieniędzy z bankomatu,
  • limit płatności kartą dotyczący płatności za zakupy,
  • limit na transakcje internetowe dotyczący płatności za zakupy na aukcjach i w e-sklepach.

We wniosku musimy zaznaczyć, jaką metodę autoryzacji iPKO wybieramy do potwierdzania transakcji, tzn. czy chcemy otrzymywać kody SMS, czy też korzystać z karty kodów jednorazowych.

We wniosku musimy także wyrazić zgodę na przesyłanie powiadomień, a także możemy dokonać rezygnacji z papierowych wyciągów.

Potwierdzanie złożenia wniosku

Po wypełnieniu wniosku należy sprawdzić poprawność podanych informacji. W przypadku, gdy wszystko się zgadza, wystarczy potwierdzić złożenie wniosku hasłem SMS, który otrzymamy na podany numer telefonu. By dopełnić tej czynności, należy wcisnąć przycisk „Wygeneruj hasło” i wpisać je w pole oznaczone etykietą „Hasło do wniosku”. Następnie klikamy przycisk „Złóż wniosek”.

Po wysłaniu formularza następuje kontakt z pracownikiem banku, który potwierdzi złożenie wniosku. Po dopełnieniu formalności kurier przywozi na podany we wniosku adres umowę do rachunku.